Jak często należy sprawdzać czy system antykradzieżowy działa?


  • bramki, , działanie systemu,

Sprawdzanie działania systemu antykradzieżowego powinno odbywać się każdego dnia przed otwarciem sklepu lub salonu dla klientów. Najlepiej czynność tą wpisać do codziennej rutyny pracowników obsługi. Takie rozwiązanie pozwoli uniknąć sytuacji, w której sklep będzie funkcjonował z niesprawnym systemem (lub jego fragmentem) antykradzieżowym, narażając nas na dodatkowe straty z tym związane. Należy też pamiętać, że czas przed otwarciem pozwala na spokojne ustalenie możliwych przyczyn awarii i momentu, w którym powstała.

W celu sprawdzenia poprawności działania systemu antykradzieżowego należy przejść przez bramkę antykradzieżową z zabezpieczonym towarem lub samym zabezpieczeniem. Jeżeli bramka nie zareaguje powinno się ponowić próbę z innym zabezpieczeniem (aby wyeliminować ewentualność uszkodzenia zabezpieczenia). 

W przypadku gdy trzy takie próby wypadną negatywnie (bramka antykradzieżowa nie wzbudzi się informując o wykryciu zabezpieczenia antykradzieżowego), trzeba sprawdzić, czy bramki antykradzieżowe są poprawnie zasilane i nie nastąpiło przypadkowe odłączenie systemu od zasilania.

Jeżeli powyższe działania nie rozwiążą problemu, zalecamy skontaktowanie się z serwisem pod numerem 61 846 23 00.